Foro Llaurí
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro Llaurí

Foro per a tots els ciutadans de Llaurí
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
FRAN
Invitat




¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Empty
MissatgeAssumpte: ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT?   ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Icon_minitimeDj Jun 14, 2007 12:20 am

Vullc obrir un debat en relació al pes real dels mitins. En opnió personal, no crec que serveixquen per a canviar l'intenció de vot de ninguna persona. Crec que cadascú acudeix als del partit amb el que te compromés el vot generalment, per a aplaudir tot el que senta. També está aquell que va per criticarlo després. No crec que els indecisos vagen als mitins. Estos últims prenen la decisió per altres mitjos.

Que ningú es confundixca i pense que no em pareix bé que es fajen perque no es cert. Al contrari, crec que son necessaris, altre tema es lo que influeixquen en la decisió de vot de cadascú.

Espere opinions al respecte

FRAN MELIA
Tornar a dalt Ir abajo
Richard

Richard


Nombre de missatges : 13
Age : 52
Registration date : 11/06/2007

¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT?   ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Icon_minitimeDj Jun 14, 2007 12:50 am

Ara sere un poc galleg en la resposta.

Jo crec que depen.

Jo diria que hi ha un 80% de gent que acudix a un mitin com a una litúrgia.
Hi ha un 15% del bàndol contrari que va a vore que es cou.
I pot ser hi ha un 5% de indecisos que van a formarse una opinió.

Els percentatges que he posat no els he tret de cap estudi, son una opinió pero no crec que vaja molt desencaminat.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
http://richardllauri.blogspot.com
Paula




Nombre de missatges : 18
Age : 35
Registration date : 11/06/2007

¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT?   ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Icon_minitimeDv Jun 15, 2007 3:34 pm

FRAN escrigué:
Vullc obrir un debat en relació al pes real dels mitins. En opnió personal, no crec que serveixquen per a canviar l'intenció de vot de ninguna persona. Crec que cadascú acudeix als del partit amb el que te compromés el vot generalment, per a aplaudir tot el que senta. També está aquell que va per criticarlo després. No crec que els indecisos vagen als mitins. Estos últims prenen la decisió per altres mitjos.

Que ningú es confundixca i pense que no em pareix bé que es fajen perque no es cert. Al contrari, crec que son necessaris, altre tema es lo que influeixquen en la decisió de vot de cadascú.

Espere opinions al respecte

FRAN MELIA


jo no es que ho crega es que crec que es per a això!..."mucho Don de palabra"....
Tornar a dalt Ir abajo
LUIS
Invitat




¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT?   ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Icon_minitimeDl Jun 25, 2007 8:42 pm

Hola a tots
pot ser no siga jo el mes indicat per a parlar de mitins, bàsicament perque no he anat mai a ningun, per aço vos faig dos preguntes:

1. En un mitin el que es fa es explicar de forma clara el que es vol fer si es guanya i sobretot COM es va a fer?
Si la resposta es si, pense que un mitin pot fer canviar el sentit del vot d' una persona, ja que pot raonar quina proposta defen mes els seus interesos i decantar-se per esta.

2. En un mitin el que es fa es acusar a la resta de partits de l'oposició de tota clase d' aberracions?
Si es açò el que pasa, pense que els mitins nomes serveixen per separar més encara a la gent i fer més dificil el trobar punts en comú per poder avançar.
Espere que em digau que la resposta bona es la primera.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT?   ¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
¿CREGUEU QUE ELS MITINS CANVIEN REALMENT LA INTENCIÓ DE VOT?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Llaurí :: General-
Canviar a: