Foro Llaurí
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro Llaurí

Foro per a tots els ciutadans de Llaurí
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
FRAN
Invitat




¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Empty
MissatgeAssumpte: ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS?   ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Icon_minitimeDs Jun 16, 2007 1:06 am

Algú sap que ocorre si:
-Suposem que PP Y PSOE hagueren tret el mateix nombre de vots (i vull resenyar que em refereixc a vots a mes a mes dels comcejals).
-Al ple d'investidura s'arriva sense ningun acord de pacte.
-Cada concejal vota a aquell cap de llista del seu partit.
-4,4 y 1
-¿Quí seria aleshores alcalde?

Es una idea que m'ha vengut al cap i a la que no trove explicació.
¿La moneda a cara o creu com en el fútbol?
Espere que algú me ho puga aclarir
Tornar a dalt Ir abajo
Richard

Richard


Nombre de missatges : 13
Age : 52
Registration date : 11/06/2007

¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS?   ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Icon_minitimeDs Jun 16, 2007 1:42 am

En eixe cas i per increible que parega, es decidiría l'alcaldía a cara o creu.
Tal cual. Una moneda decidiría el govern del poble.
Tornar a dalt Ir abajo
http://richardllauri.blogspot.com
FRAN
Invitat




¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Empty
MissatgeAssumpte: MARE, QUÉ POR   ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Icon_minitimeDs Jun 16, 2007 12:33 pm

M'asusta pensar que algo que he dit en broma, lo de la moneda, siga lo que realment pasa. Ara que, pensanto fredament, poques coses mes es poden fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Paula




Nombre de missatges : 18
Age : 35
Registration date : 11/06/2007

¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS?   ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Icon_minitimeDs Jun 16, 2007 3:14 pm

FRAN escrigué:
M'asusta pensar que algo que he dit en broma, lo de la moneda, siga lo que realment pasa. Ara que, pensanto fredament, poques coses mes es poden fer.


es molt subrealista però es fa aixina en la monedeta a cara o creu com a no se quin poble de València...que finalment va aconseguir el PP...però a cara o creu eh! Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Empty
MissatgeAssumpte: Re: ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS?   ¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
¿QUÉ PASA EN CAS DE EMPAT EXACTE A VOTS?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Llaurí :: Política-
Canviar a: