Foro Llaurí
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro Llaurí

Foro per a tots els ciutadans de Llaurí
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Hola a tots!!!

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
The End
Invitat




Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitimeDt Jun 12, 2007 9:13 am

Hola a tots!!!! me presente sóc el usuari: The End Of, tinc que dir que aquest "foro" esta molt millor i crec que tot esta molt mes clar.

Una vegada presentat, vuic demanar que si teniu fotos com la de la pagina principal de Llauri podríem penjarles açi per a mostrarles. La repera sería que algú tinguera fotos antigues de Llauri o alrededors, per vore tota la evolució del poble.

Les fotos encara que surta una persona, cal dir que en el photoshop o en el paint es tot retocar minimamet per a que la cara de la persona, si no vol surtir clar, no surta.

Així que va!!!! a animar-se!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Paula




Nombre de missatges : 18
Age : 35
Registration date : 11/06/2007

Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitimeDt Jun 12, 2007 3:40 pm

Holaaa!! crec que estaria molt bé això de les fotos Wink... així que qui en tinga que en pose! jeje un abraç!
Tornar a dalt Ir abajo
Richard

Richard


Nombre de missatges : 13
Age : 52
Registration date : 11/06/2007

Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitimeDt Jun 12, 2007 6:23 pm

Hola The End,

Benvingut.

A vore si entre tots podem conseguir una comunitat llaurinera-online digna.
Cada vegada hi ha més gent amb acces a internet i amb coses interesants o divertides que contar.

Sobre lo de les fotos, em sembla bona idea.
Jo en tinc unes quantes. Ja anire pujant-les (les tindre que editar abans perque no ocupen massa).

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
http://richardllauri.blogspot.com
Robert




Nombre de missatges : 5
Registration date : 13/06/2007

Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitimeDc Jun 13, 2007 4:36 am

Jo no tinc fotos del Llaurí "antic" pero m'encantaria vore com ha evolucionar el poble.

Espere que aquest foro cumplixca amb el objetiu de oferir un espai de debat i discusió amb el objectiu de parlar de alternatives.

Tots som llauriners, vixcam o no a Llaurí o sigam naxcuts o no. Jo personalment mai m'he avergonyit del meu poble (encara que hem vixcut moments durs) i feia falta clavar-nos en el segle XXI. Una comunitat activa, amb idees, discusions, educació i bon rotllo es lo que ens fa falta.

Agraïria vore les foros de les que parleu.

Salutacions.


Editat per darrera vegada per el Dc Jun 13, 2007 1:08 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ximo




Nombre de missatges : 6
Age : 71
Registration date : 11/06/2007

Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Gentilici.   Hola a tots!!! Icon_minitimeDc Jun 13, 2007 12:48 pm

El gentilici de Llaurí és: llauriner/llaurinera,ho dic perqué massa sovint ampreu :llurinero.
Tornar a dalt Ir abajo
ximo




Nombre de missatges : 6
Age : 71
Registration date : 11/06/2007

Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitimeDc Jun 13, 2007 12:51 pm

Perdó volia dir "llaurinero" no "llurinero".
Tornar a dalt Ir abajo
Robert




Nombre de missatges : 5
Registration date : 13/06/2007

Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitimeDc Jun 13, 2007 1:10 pm

Missatge editat en la rectificació del amic Ximo.

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
The End Of




Nombre de missatges : 1
Registration date : 12/06/2007

Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitimeDv Jun 15, 2007 8:50 am

Ufffff aço está un poquet paraet Crying or Very sad a vore si aquet fin de setmana putge alguna foto per a donar-li coloret jijiji
Tornar a dalt Ir abajo
natural
Invitat




Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: le fotos   Hola a tots!!! Icon_minitimeDs Jun 16, 2007 5:00 am

Hace años que no vivo en mi pueblo, ni siquiera conozco a los que escriben por aquí, y despues de lo que veo, estoy contento, pero en el corazón algo me duele, me duele que se confirme lo que no quería aceptar, que la gente no cambia.

Todo sigue igual, y tal vez por eso me fui, por insolidaridad, egoismo, etc.
espero que la gente joven vaya cambiando, tal vez algún día, yo no creo que lo vea...

Si lo que quereis son fotos, hace unos años se organizó una exposición de fotos antiguas en el pueblo. Alguien debe tenerlas, eran preciosas, de primeros del siglo XX algunas. Muchos particulares dieron sus fotos.

Ánimo jóvenes, si no se lucha y se dicen las cosas nada cambia, o sí, a peor.
Un abrazo desde la lejanía,
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Hola a tots!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Hola a tots!!!   Hola a tots!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Hola a tots!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hola

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Llaurí :: General-
Canviar a: