Foro Llaurí
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro Llaurí

Foro per a tots els ciutadans de Llaurí
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 esto no MARCHA

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
ANASTACI
Invitat




esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: esto no MARCHA   esto no MARCHA Icon_minitimeDc Jun 20, 2007 5:41 pm

el foro se termino como todo lo que hacen en llauri,aqui no ay nadie. Question Question Question Question Idea What a Face
Tornar a dalt Ir abajo
ximo




Nombre de missatges : 6
Age : 71
Registration date : 11/06/2007

esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Esto no marcha   esto no MARCHA Icon_minitimeDj Jun 21, 2007 3:19 pm

Com diuen els vells del poble,Llaurí te arrancà de matxo i pará de burro,pero aixó en tot,fútbol ,pilota etc etc......
Tornar a dalt Ir abajo
Richard

Richard


Nombre de missatges : 13
Age : 52
Registration date : 11/06/2007

esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Re: esto no MARCHA   esto no MARCHA Icon_minitimeDj Jun 21, 2007 6:11 pm

Mira, te done el meu punt de vista:

Principalment, la gent publicaba a l'altre foro (foro-ciudad). I ho feia allà i de forma masiva perque pensaven que estaven protegits per un presumte anonimat i que, per tant, podíen escriure totes les burraes que vullgueren.

Donat aixó, pues tot al mon a insultar, a difamar i a dir falsetats i, una minoría, a donar opinions respectuoses i a debatir de manera educada.

Pero ha arribat un día en el que per escriure a aquell foro, t'has de registrar i ja està. S'ha acabat. Tots aquells que escribien per difamar o per dir burrades, deixaren de fer-ho i resulta que, com eren majoría, pues ara els foro está mes parat que parat.

Es una llàstima, pero és la realitat de Llaurí. Tots sabem parlar mal dels demés, pero quan arriba l'hora de debatir amb calma o de proposar coses de manera constructiva, tot el mon es queda mut.
Tornar a dalt Ir abajo
http://richardllauri.blogspot.com
Paula




Nombre de missatges : 18
Age : 35
Registration date : 11/06/2007

esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Re: esto no MARCHA   esto no MARCHA Icon_minitimeDj Jun 21, 2007 7:44 pm

Richard escrigué:
Mira, te done el meu punt de vista:

Principalment, la gent publicaba a l'altre foro (foro-ciudad). I ho feia allà i de forma masiva perque pensaven que estaven protegits per un presumte anonimat i que, per tant, podíen escriure totes les burraes que vullgueren.

Donat aixó, pues tot al mon a insultar, a difamar i a dir falsetats i, una minoría, a donar opinions respectuoses i a debatir de manera educada.

Pero ha arribat un día en el que per escriure a aquell foro, t'has de registrar i ja està. S'ha acabat. Tots aquells que escribien per difamar o per dir burrades, deixaren de fer-ho i resulta que, com eren majoría, pues ara els foro está mes parat que parat.

Es una llàstima, pero és la realitat de Llaurí. Tots sabem parlar mal dels demés, pero quan arriba l'hora de debatir amb calma o de proposar coses de manera constructiva, tot el mon es queda mut.


Estic d'acord amb tú, Richard...es molt fàcil tirar la pedra i amagar la mà...que això és el que han fet a l'altre fòro...jo crec que només 3 o 4 persones parlabem amb educació e intentabem respectar els demés i donar el nostre punt de vista amb educació i coherència... i això és còsa fàcil però si estan día darrere día diguente coses que quan ho lliges et fan riure i molt se t'en van les ganes de escriure a cap llòc i si tú dius una cosa i te ho neguem sabent que lo que has dit és una veritat com una casa més encara (que algo aixina em va passar a mí i des d'aleshores no escric massa al foro-ciudad)...però aquest fòro té un toc fresc i dinamic encara que siguam pòca gent...que com deia aquell...més val pocs i bons que no molts i roins! un abraç!
Tornar a dalt Ir abajo
ximo




Nombre de missatges : 6
Age : 71
Registration date : 11/06/2007

esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Esto no marcha   esto no MARCHA Icon_minitimeDj Jun 21, 2007 10:08 pm

Paula escrigué:
Richard escrigué:
Mira, te done el meu punt de vista:

Principalment, la gent publicaba a l'altre foro (foro-ciudad). I ho feia allà i de forma masiva perque pensaven que estaven protegits per un presumte anonimat i que, per tant, podíen escriure totes les burraes que vullgueren.

Donat aixó, pues tot al mon a insultar, a difamar i a dir falsetats i, una minoría, a donar opinions respectuoses i a debatir de manera educada.

Pero ha arribat un día en el que per escriure a aquell foro, t'has de registrar i ja està. S'ha acabat. Tots aquells que escribien per difamar o per dir burrades, deixaren de fer-ho i resulta que, com eren majoría, pues ara els foro está mes parat que parat.

Es una llàstima, pero és la realitat de Llaurí. Tots sabem parlar mal dels demés, pero quan arriba l'hora de debatir amb calma o de proposar coses de manera constructiva, tot el mon es queda mut.


Estic d'acord amb tú, Richard...es molt fàcil tirar la pedra i amagar la mà...que això és el que han fet a l'altre fòro...jo crec que només 3 o 4 persones parlabem amb educació e intentabem respectar els demés i donar el nostre punt de vista amb educació i coherència... i això és còsa fàcil però si estan día darrere día diguente coses que quan ho lliges et fan riure i molt se t'en van les ganes de escriure a cap llòc i si tú dius una cosa i te ho neguem sabent que lo que has dit és una veritat com una casa més encara (que algo aixina em va passar a mí i des d'aleshores no escric massa al foro-ciudad)...però aquest fòro té un toc fresc i dinamic encara que siguam pòca gent...que com deia aquell...més val pocs i bons que no molts i roins! un abraç!



Teniu raó tots dos ,peró a Llaurí, sempre passa igual amb tot,al principi la gent s´ho pren tot molt fort,i de la mateixa manera s´ho deixen:sóm així
i no canviem per molt que passe el temps.
Paula,a l'altre foro hem va agradar molt la resposta que li donaves al que ens tractava de maleducats i catalanistes, per defensar l'ús de la nostra llengua,jo pensava contestar-li a ell i a la Marie, peró ja no cal.
Mira, recomanaria a eixes persones que cuestionen l´ùs del valencià,que llegiren el poema d'Ignazio Buttita,i per damunt de tot que s'aprengeren
l'última estrofa,així s'adonarien perqué volem que el valencià estiga cada vegada més present a tots els ambits.


Encadeneu un poble
despulleu-lo
tapeu-li la boca:
encara és lliure.

Lleveu-li el treball
el passaport
la taula on menja
el llit on dorm:
encara és ric.

Un poble
esdevé pobre i serf
quan li roben la llengua
adoptada dels pares:
és perdut per sempre.

[b]
Tornar a dalt Ir abajo
Paula




Nombre de missatges : 18
Age : 35
Registration date : 11/06/2007

esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Re: esto no MARCHA   esto no MARCHA Icon_minitimeDj Jun 21, 2007 11:12 pm

ximo escrigué:
Paula escrigué:
Richard escrigué:
Mira, te done el meu punt de vista:

Principalment, la gent publicaba a l'altre foro (foro-ciudad). I ho feia allà i de forma masiva perque pensaven que estaven protegits per un presumte anonimat i que, per tant, podíen escriure totes les burraes que vullgueren.

Donat aixó, pues tot al mon a insultar, a difamar i a dir falsetats i, una minoría, a donar opinions respectuoses i a debatir de manera educada.

Pero ha arribat un día en el que per escriure a aquell foro, t'has de registrar i ja està. S'ha acabat. Tots aquells que escribien per difamar o per dir burrades, deixaren de fer-ho i resulta que, com eren majoría, pues ara els foro está mes parat que parat.

Es una llàstima, pero és la realitat de Llaurí. Tots sabem parlar mal dels demés, pero quan arriba l'hora de debatir amb calma o de proposar coses de manera constructiva, tot el mon es queda mut.


Estic d'acord amb tú, Richard...es molt fàcil tirar la pedra i amagar la mà...que això és el que han fet a l'altre fòro...jo crec que només 3 o 4 persones parlabem amb educació e intentabem respectar els demés i donar el nostre punt de vista amb educació i coherència... i això és còsa fàcil però si estan día darrere día diguente coses que quan ho lliges et fan riure i molt se t'en van les ganes de escriure a cap llòc i si tú dius una cosa i te ho neguem sabent que lo que has dit és una veritat com una casa més encara (que algo aixina em va passar a mí i des d'aleshores no escric massa al foro-ciudad)...però aquest fòro té un toc fresc i dinamic encara que siguam pòca gent...que com deia aquell...més val pocs i bons que no molts i roins! un abraç!



Teniu raó tots dos ,peró a Llaurí, sempre passa igual amb tot,al principi la gent s´ho pren tot molt fort,i de la mateixa manera s´ho deixen:sóm així
i no canviem per molt que passe el temps.
Paula,a l'altre foro hem va agradar molt la resposta que li donaves al que ens tractava de maleducats i catalanistes, per defensar l'ús de la nostra llengua,jo pensava contestar-li a ell i a la Marie, peró ja no cal.
Mira, recomanaria a eixes persones que cuestionen l´ùs del valencià,que llegiren el poema d'Ignazio Buttita,i per damunt de tot que s'aprengeren
l'última estrofa,així s'adonarien perqué volem que el valencià estiga cada vegada més present a tots els ambits.


Encadeneu un poble
despulleu-lo
tapeu-li la boca:
encara és lliure.

Lleveu-li el treball
el passaport
la taula on menja
el llit on dorm:
encara és ric.

Un poble
esdevé pobre i serf
quan li roben la llengua
adoptada dels pares:
és perdut per sempre.

[b]


Clar que sí Ximp el Valencià el deuriem d'utilitzar com una còsa única...com quan dius que alguna còsa et passa una vegada en la vida...es algo qué ara està ahí però no sabem quant pot desapareixer i això de si desapareix o no es còsa dels valencianoparlants... i no ho podem permitir-ho...


Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
Robert




Nombre de missatges : 5
Registration date : 13/06/2007

esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Re: esto no MARCHA   esto no MARCHA Icon_minitimeDv Jun 22, 2007 2:10 am

No crec que el valencià desaparega. Es una opinió clar i no pretenc iniciar una discusió sobre política llingüística Very Happy .

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Paula




Nombre de missatges : 18
Age : 35
Registration date : 11/06/2007

esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Re: esto no MARCHA   esto no MARCHA Icon_minitimeDs Jun 23, 2007 3:09 pm

Robert escrigué:
No crec que el valencià desaparega. Es una opinió clar i no pretenc iniciar una discusió sobre política llingüística Very Happy .

Salut

Home...jo tampoc ho crec...es una manera de parlar! jeje


Un abraç!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





esto no MARCHA Empty
MissatgeAssumpte: Re: esto no MARCHA   esto no MARCHA Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
esto no MARCHA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Llaurí :: General-
Canviar a: