Foro Llaurí
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Foro Llaurí

Foro per a tots els ciutadans de Llaurí
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 GRUP DE LECTURA

Ir abajo 
AutorMissatge
FRAN




Nombre de missatges : 6
Registration date : 17/06/2007

GRUP DE LECTURA Empty
MissatgeAssumpte: GRUP DE LECTURA   GRUP DE LECTURA Icon_minitimeDv Jul 13, 2007 1:32 am

Ja que veig açò super-parat, vaig a proposar-vos algo que pot resultar molt divertit. Podríem fer un grup de lectura, elegir un llibre entre tots i llegir-lo, per després obrir un interessant debat sobre ell. Podríem donar una semana, quinze dies o un més de plaç, i després comentar sobre el que ens ha paregut. Hi ha una página on hi ha un surtit variat que es pot llegir tant on-line com imprimir-lo en fulles. Casi tots son autors consagrats i hi han obres de primer nivell mundial. Tolstoi, Lovecraft, Kafka, Rulfo, Borges i un sinfí de grans escritors. Ací deixe dos e-links.

http://www.ciudadseva.com/enlaces/queleern.htm

http://www.ciudadseva.com/enlaces/queleerc.htm

Hi han moltes altres págines de lectura on-line pero crec que amb aquestes dos anem servits.

Si algú no ha llegit "La Metamorfosis" de Kafka, que aprofite ara per fer-ho, pues ací es pot llegir. Assegure que qui la llisca no s'arrepentirà. Es una verdadera obra de art, que et deixa varios dies pegan-li voltes a lo que succeix en ella. Jo l'he llegit varies vegades, i en el meu ránking personal ocupa el 2º lloc. Com voreu, només puc dir coses bones d'ella. A més a més, no es molt llarga (97 pàgines). Esta es l'obra que jo recomane, no obstant llegirem la que decidim entre tots.

Tres persones supose que no em fallaran. Josep, Richard i Vicent, compte amb vosaltres. Als demés, quans més millor.

Espere les vostres respostes

FRAN
Tornar a dalt Ir abajo
 
GRUP DE LECTURA
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Foro Llaurí :: General-
Canviar a: